Час - гроші

  time is money Більшість підприємців легковажать розумінням цього терміну і ризикують втратити не тільки заробіток але і власний бізнес.

   Поширеною, на сьогодні, думкою серед підприємців є бажання мати великий об'єм роботи і не перейматися розрахунками собіварстості. Бо, як вони вважають, лиш незначне або й значне зменшення ціни приведе їх до успіху, а збільшення ціни відлякає більшість клієнтів. Таке конкурентне зменшення ціни є добрим для клієнта до тих пір, поки підприємець не перейшов межу собівартості. Далі іде занепад цілої галузі, що ми і спостерігали на прикладі поліграфічних підприємств в Україні.

   Уявіть, що час - це грошова одиниця.

   Кожен працівник обмінює свій робочий час на грошову одиницю у підприємця. Треба розуміти, що час працівника - це обмежений ресурс. Використання цього ресурсу можна планувати на майбутнє і аналізувати використання у минулому. Так само у вимірі часу можна розглядати всі статті витрат, що є у підприємця - оренда, енергоресурси, зарплати, реклама, фонд розвитку, ліцензії, податки та всі інші.

   Спочатку підприємець має спланувати всі майбутні витрати на виробництво, потім аналізувати правильність плану по факту виконання робіт та отриманих доходів і, враховуючи набутий досвід, складати нові і кращі бізнес-плани.

   Згаяний час не повернеш, але усвідомлення згаяного часу допоможе уникнути часових втрат вже і на майбутнє.

   Далі ми розглянемо як перевести часовий вимір у грошовий у всіх складових собіварстості продукту чи послуги, що випускає підприємець.