Автоматизована система оперативного обліку та контролю

Система автоматизованого обліку, контролю та управління підприємством БІЗНЕСМЕЙТ - це зручний інструмент для всього колективу - від власника до рядового працівника, якщо Ви думаєте про вдосконалення та розвиток свого підприємства.

Система Businessmate це нервова система сучасного підприємства. Підтримує збір та аналіз інформації в реальному часі роботи підприємства. Дає можливість моделювати ситуації, планувати роботу, приймати рішення, впроваджувати нові методи управління. 

Складський облік, контроль руху коштів та рахунків, система роботи з клієнтами та інші можливості складають цілісну систему відображення/моделювання роботи всього підприємства. Система допомагає створити додаткову мотивацію для працівників. Є можливість нарахування зарплати від виробітку або ставки і премії у прив'язці до виконаного об'єму робіт.

Інвестор та власник отримує інструмент для аналізу ефективності інвестицій, собівартості та ціни продукціії, послуг чи товару.

Особливе місце системи посідає розрахунок і облік часу виконання операцій та проектів. Час роботи - це гроші, на які не впливає інфляція.
Власники системи отримають додаткове бачення для вдосконалення виробничого процесу через планування часу, формування та відображення послідовності операцій у проектах, як наслідок - виявлення "вузьких місць" у процесах виробництва чи послуг.

Зручна реєстрація операцій та подій, автоматизація обліку сприятиме значному зменшенню часу на адміністрування і, відповідно, зменшенню грошових витрат.

Система є багатокористувацька та побудована за принципом "клієнт-сервер" з можливістю одночасного доступу до неї багатьох користувачів із різними ролями, правами та функціональністю. Працівник може отримати завдання і реєструвати факт його виконання безпосередньо із свого смартфону.

Система є гнучка та універсальна. Принципи закладені в роботу системи дозволяють її використовувати на підприємствах різних галузей, як виробничих (особливо!), обслуговування так і торгівельних.

Впровадження системи в експлуатацію можна здійснювати поступово, паралельно із навчанням персоналу, плавно нарощуючи використання можливостей і функцій. 

Власники, директори, менеджери, бухгалтери, оператори та ін. - кожний з них отримує персонально налаштовану, з відповідним функціоналом, допусками та звітами програму, яка допоможе значно скоротити часові затрати на адміністрування та облік операцій, проектів, матеріалів, угод та інше, та краще налагодити взаємодію в колективі, з клієнтами та підрядниками. 

Облік, моніторинг, правильне формування цін на продукцію, товари чи послуги, система взаємодії з клієнтами та підрядниками, аналіз руху коштів, контроль і планування роботи - важливі складові управління, що допоможуть Вам вивести підприємство на якісно новий рівень розвитку.

Для замовлення програми перейдіть за цим посиланням.

Система впроваджена на нашому виробничому підприємстві з 2006 року та ряді інших підприємств, перебуває у процесі експлуатації, постійного вдосконалення та розвитку.
Враховуємо побажання наших клієнтів і найбільш затребувані функції системи розробляємо, тестуємо і впроваджуємо у першу чергу.

Пишіть нам, якщо бажаєте прийняти участь у наших навчальних та презентаційних семінарах на скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З питань тестування даного програмного забезпечення звертайтесь до Тараса Сороки.